Favorito y comentario
Casa adossada a carrer circumval.lacio 54 a Centre - Passeig i Rodalies Manresa
Característiques principals
- 165 m2
- 3 hab.
- 4 banys
- 1.091 €/m2
Informació detallada
Ideal families,inversors
Es ven casa adossada (cantonera) de tres plantes al centre de Manresa, situada en zona molt tranquil·la a escassos minuts caminant de tots els serveis del dia a dia. Molt assolellada i bones vistes.
Casa de 165 m2 distribuïda en tres plantes. Sortida a dos carrers.
La planta baixa consta de pàrquing amb capacitat per dos vehicles i un traster, a mitja alçada un altell amb una sala per instal·lacions i un altre traster.
A la primera planta hi trobem l´entrada principal a la casa des del carrer, una sala d´estar menjador amb grans finestrals orientats al sud, cuina americana, un bany complet i un dormitori doble.
La segona planta consta d´un gran dormitori, un ampli estudi, un bany i dues grans terrasses una cara nord i l´altra cara sud amb unes magnífiques vistes.
Casa en procés de reforma ideal per a famílies o inversors interessats a personalitzar els acabats. Es disposa de projecte final.
De particular a particular.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 165 m2
- 4 banys
Característiques generals
- Sense calefacció