Favorito y comentario
Lloguer pis amb calefacció aparcament a El Sucre-El Nadal Vic
Característiques principals
- 95 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 9,05 €/m2
Informació detallada
Exclusiu pis de 3 habitacions al cor de Vic: terrassa àmplia i pàrquing inclòs
Descobreix aquesta magnífica oportunitat de viure al centre de Vic en un habitatge que combina confort, modernitat i una ubicació immillorable.
Aquest pis destaca per la seva distribució funcional i lluminosa. El cor de l'habitatge és un ampli menjador-sala d'estar, dissenyat per ser el punt de trobada de la llar, que gaudeix d'una entrada de llum natural excepcional i amb sortida directa a una àmplia terrassa, ideal per gaudir de moments de relax a l'aire lliure.
L'habitatge disposa de:
3 habitacions ben orientades, proporcionant espai i tranquil·litat.
2 banys complets amb acabats de qualitat.
Acabats amb parquet, que aporten elegància i calidesa a totes les estades.
Plaça de pàrquing inclosa, una comoditat essencial per viure al centre de la ciutat amb total tranquil·litat.
Situat al centre de Vic, tindràs tots els serveis, comerços i connexions a un pas, sense renunciar a la comoditat d'una llar acollidora i ben equipada.
Si busques un espai que combini la vida urbana amb el confort d'una terrassa espaiosa, aquest és el teu habitatge.
última modificació
Información del precio
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 95 m2
- Terrassa 12 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Plaça aparcament
- Sense moblar
- Sense aire acondicionat
- Any construcció 2004
Equipament comunitari
- Ascensor