IBERPISOS OFRECE EN EXCLUSIVA: MAGNIFICA PLAZA DE GARAJE EN VILLAVERDE (BUTARQUE), calle Miguel Solas con calle Vicente Carballal.
- Plaza de garaje en planta sótano -1 de edificio residencial privado SEMINUEVO (año 2010). - Acceso peatonal al garaje mediante ascensores (dos). - Espacio de plazas de garaje con mucha amplitud, distribuido en grandes pasillos. - Rampas de fácil acceso para entrada y salida. - 3 puertas automáticas de acceso de vehículos pensando en la facilidad de los usuarios. - Cámaras de vigilancia. - Conserje.
Excelente edificio residencial, muy bien conservado. Garaje con buen mantenimiento. Ubicación física del edificio que permite gozar de buena conexión con distintas vías de salida y entrada al centro de Madrid (A4, A42, A3, M40…).
Si está interesado en la adquisición de esta plaza de garaje, visítenos en Calle María Barrientos nº 14 Madrid, Villaverde Bajo (Los Rosales).
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Contactar IBERPISOS
Referència de l´anunci habitaclia/PLAZA DE GARAJE MIGUEL SOLAS:
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.