Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
19.000 € Avisa´m si baixa
ha baixat 1.000 €

Aparcament cotxe a Eixample Sud-Migdia Girona

  • 12 m2
  • 1.583 €/m2

**Garatge en Venda a Girona - Oportunitat Única! **

Plaça d'aparcament de ratlles amb un garatge petit amb pocs cotxes. Aquest garatge es troba situat al carrer Caldes de Montbui, ideal per aquells que busquen una solució còmoda i segura per estacionar el seu vehicle. Amb capacitat per a un cotxe gran (12,5 m2), aquesta plaça et permet gaudir de la tranquil·litat de saber que el teu vehicle està ben protegit.

L'entrada és senzilla i l'accés al garatge és molt còmode, gràcies a la porta automàtica que facilita la maniobra. A més, la ubicació és immillorable: a només 5 minuts caminant del centre de Girona, podràs aprofitar tot el que ofereix la ciutat sense preocupar-te per on aparcar. No deixis passar aquesta oportunitat de tenir la teva pròpia plaça d'aparcament en una de les millors zones de Girona!

última modificació

Distribució

  • Superfície 12 m2
Anunci: 9429004433803

Ubicació

Eixample Sud-Migdia Carrer Marquès de Caldes de Montbui

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar JC SERVEIS IMMOBILIARIS

Referència de l´anunci habitaclia/Quimics:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…