¡OPORTUNIDAD! Se vende finca ubicada en la calle Isidra Jiménez, se compone de dos plantas y tiene una superficie de 207m2 de solar; La superficie construida es de 274m2 sin contar los inmuebles que están ubicados en el patio. En la planta baja disponemos de 6 inmuebles, 5 pisos de una habitación y un estudio. En la segunda planta disponemos de 2 pisos, cada uno con dos habitaciones, salón y cocina. Actualmente todos los inmuebles están en rentabilidad; Ver los videos para entender la distrubucion y la reforma actual.
Se encuentra en un barrio tranquilo, con parques cercanos, polideportivos y pistas de deporte, colegios, institutos, farmacias, supermercados, bancos, guarderías, centro de salud, ayuntamiento de usera.
Muy cerca de lineas de autobús: 6, 78, 81,60, N15. Metro de usera, plaza elíptica a menos de 10 minutos, comisaría y centro de salud a menos de 4 minutos, rodeado de parques y zonas verdes. Para entrar a vivir.
MEJOR VER! Para mas información preguntar por Sebastián Agencia Inmobiliaria de Madrid - Zona Usera - Pradolongo - Plaza Elíptica - Zofío - Oficina Tecnocasa Vende piso en Usera.
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.