Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
65.000 €
Avisa´m si baixa
Local comercial a O Castro Vigo
Característiques principals
- 50 m2
- 1.300 €/m2
Informació detallada
LOCAL EN EL EDIFICIO EL CASTAÑAL VIGO
Se vende local en planta baja en el edificio El Castañal, con una superficie de 45 metros cuadrados.
Local a pie de calle, además de la zona principal el local consta un baño, un almacén y una entreplanta. Tiene tres escaparates lo que provoca que tenga una gran visibilidad al público y que sea muy luminoso.
Situado en la calle Zamora a la altura del cruce con la Avenida de la Hispanidad, por lo que su ubicación es buena pues está en una zona residencial y comercial, próximo al centro de Vigo y al Hospital Ribera Povisa.
última modificació
Distribució
- Superfície 50 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
O Castro ZAMORA
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats