Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Local comercial a Oeste Logroño
Característiques principals
- 295 m2
- 475 €/m2
Informació detallada
Local comercial a pie de calle en Logroño zona Gonzalo de Berceo
Se vende local comercial en Logroño a pie de calle en zona Gonzalo de Berceo. Consta de tres plantas, un sótano con chimenea. Ciento veintiún metros de superficie, la planta baja que tiene cien metros y dos baños y una entreplanta de cuarenta y nueve metros. Los suelos son de gres. Dispone de agua, luz y salida de humos.
Diáfano, autobuses, céntrico, centros comerciales, centros médicos, colegios, primera línea, supermercados, zona de paso
Orientación este.
Venga a conocerlo
última modificació
Distribució
- Superfície 295 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
Oeste Calle Industria
Navega pel mapa fent clic a sobre

habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats