La parcela pertenece al ámbito de la Ordenanza 14 del polígono industrial en la Categoría II. Industria media entre Parcelas entre 3000 y 7000 m2
La parcela mínima es de 500 m2 por lo que sí se puede segregar, pero se requiere que las parcelas tengan frente a vía pública, por lo que se podría dividir perpendicularmente a la Calle Río Jarama en dos parcelas iguales.
La otra opción es una división horizontal tumbada generando un vial privado de acceso como en las parcelas adyacentes.
La edificabilidad, en todos los caso es de 1,50 m2/m2 ya que la subdivisión de las parcelas no puede suponer un incremento del aprovechamiento.
Igualmente hay que respetar los retranqueos exteriores de la parcela original: 5,00 m al frente a la Calle Río Jarama y 3,00 m respecto de los laterales.
En caso de división horizontal no es necesario el retranqueo respecto del vial interior.
Hay que reservar espacio para aparcamiento de vehículos equivalente al 10% de la superficie máxima edificable.
En Akris os ayudamos a cumplir vuestros Sueños Inmobiliarios.
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.