Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
20.000 €
Avisa´m si baixa
Finca rústica a Algezares Murcia
Característiques principals
- 2.100 m2
- 10 €/m2
Informació detallada
Parcela rústica en Algezares – 2.100m²
Se vende preciosa parcela rústica de 2.100 m² situada en Algezares, en un entorno privilegiado junto al monte, con espectaculares vistas a la Cresta del Gallo.
La finca se encuentra en una zona muy tranquila, rodeada de naturaleza, ideal para quienes buscan desconectar sin renunciar a la cercanía de Murcia. Dispone de buen acceso a la RM-302.
La parcela está ubicada dentro de un plan parcial pendiente de desarrollo a largo plazo, lo que le aporta un interesante potencial de revalorización futura.
?? Entorno natural
?? Vistas a la montaña
?? Buen acceso
?? Potencial a futuro
última modificació
Distribució
- Superfície 2100 m2
Galeria
Ubicació
Algezares
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats