Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Finca rústica a Parada Nigrán

  • 1.538 m2
  • 29 €/m2

Terreno Rústico en Nigran

Terreno rústico agrario, no edificable de 1.538m2, a 1 Km de Porto do Molle, accesibilidad hasta el propio terreno por carretera asfaltada.
Muy bien comunicado ya que está muy cerca del nuevo parque Comercial Nasa de Nigrán, a 4Km de playa América y a 3 Km del centro del núcleo urbano de Nigrán.
Situado en una zona tranquila, con arboles, soleada y todos los servicios de primera necesidad a menos de 5 min. ( supermercados, farmacias, gasolineras, colegios,...)
Ideal como finca de recreo, para cultivo, construcciones e instalaciones agrícolas en general (viveros e invernaderos).

última modificació

Distribució

  • Superfície 1538 m2
Anunci: 46059000000015

Ubicació

Parada Camiño Valverde

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar INMO NIGRAN

Referència de l´anunci habitaclia/WCHK-61:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…