Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Aparcament cotxe a Florida Baja Alicante
Característiques principals
- 35 m2
- 286 €/m2
Informació detallada
GARAJE CON TRASTERO EN BABEL
***MAGNIFICA OPORTUNIDAD***
Plaza de garaje de 20m2 y trastero en buen estado de 5m2 . Cuenta con puerta y mando automático con el que podrás acceder con tu vehículo. Se ubica en el barrio de la Florida.
Ubicado en una de las mejores zonas de Alicante. Aquí encontramos toda clase de servicios así como entidades de crédito, colegios, paradas de bus. A tan solo 10 minutos de la playa y del centro de la ciudad. __________________¡ ven a verla sin compromiso!
C. Sociedad Cultural Deportiva Betis Florida, 17, 03007 Alicante
última modificació
Distribució
- Superfície 35 m2
Característiques generals
- Any construcció 1988
Galeria
Ubicació
Florida Baja Carrer Pol Lux
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats