Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Aparcament cotxe a La plantera Blanes
Característiques principals
- 19 m2
- 737 €/m2
Informació detallada
Garaje tipo box con trastero en La Plantera, Blanes
Se vende plaza de garaje tipo box con trastero, situado en un edificio del barrio de La Plantera. Consta de una plaza de parking para un coche pequeño o mediano y la zona de trastero. Perfecto para guardar las cosas y estacionar su vehículo. Infórmense sin compromiso contactando con nosotros..
***La descripción expuesta es meramente informativa, puede contener errores involuntarios y no tiene valor contractual.***
última modificació
Distribució
- Superfície 19 m2
Característiques generals
- Any construcció 1988
Galeria
Ubicació
La plantera
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats