Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Àtic amb aparcament a Teià

Torrent de les Monges

  • 150 m2
  • 4 hab.
  • 2 banys
  • 4.300 €/m2

Àtics de 150 m2 amb vistes mar i 30 m2 de terrassa

En ple centre històric de Teià neix una promoció única que combina tradició, elegància i qualitat de vida. Inspirat en l’essència mediterrània, aquest projecte s’integra amb l’entorn respectant-ne la història i oferint un disseny contemporani, càlid i atemporal. Cada detall ha estat concebut amb sensibilitat i criteri, creant un espai on la tranquil·litat, la privacitat i la connexió amb la natura es converteixen en protagonistes.

Els habitatges destaquen per la seva amplitud i versatilitat. Als àtics dúplex, de 154 m² construïts més 40 m² de terrasses, les vistes panoràmiques al mar i a la muntanya capturen l’essència única del Maresme, convertint cada dia en una experiència privilegiada.

La zona comunitària ha estat dissenyada per transmetre la serenor del paisatge mediterrani: vegetació autòctona, espais enjardinats i una piscina acuradament protegida de les mirades externes, que garanteix intimitat i confort.

El projecte també ret homenatge al passat agrícola de la parcel·la, antigament dedicada al cultiu de tarongers. En record d’aquestes arrels, s’han integrat tarongers com a símbol de memòria i continuïtat, reforçant la identitat de la promoció i el seu vincle amb la terra.

En definitiva, es tracta d’una oportunitat exclusiva de viure en una ubicació privilegiada, en habitatges que uneixen disseny, natura i confort, i que converteixen el dia a dia en una experiència autèntica i diferenciada.

Pisos disponibles:

Núm. 24-26
1º-1ª - 152,94 m2 const. - 38,93m2 terrassa - 650.000,00 € (*)
1ª-2ª - 154,23 m2 const. - 42,87 m2 terrassa - NO DISPONIBLE

Núm. 28-30

1º-2ª - 150,85 m2 const. - 39,41 m2 terrassa - 645.000,00 € (*)
1º-1ª - 152,31 m2 const. - 42,17 m2 terrassa - 650.000,00 € (*)

(*) 2 places d’aparcament més traster obligatòries: 21.000 € cadascuna

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 150 m2
  • 2 banys
  • Traster

Característiques generals

  • Plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Certificat energètic :
    Exempt

Equipament comunitari

  • Ascensor
Anunci: 2328002583834

Ubicació

Torrent de les Monges

Navega pel mapa fent clic a sobre
645.000 € Preu de l´anunci
3.514 €/m2€/m2 población
4.300 €/m2€/m2 de l´anunci
Veure evolució €/m2 a Teià
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar FINQUES MONICO

Referència de l´anunci habitaclia/FM38095:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…