Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
398.000 € Avisa´m si baixa
ha baixat 27.000 €

Casa amb calefacció aparcament a Sant Quirze Safaja

  • 235 m2
  • 5 hab.
  • 3 banys
  • 1.694 €/m2

Chalet en plena naturaleza. Vistas espectaculares

CAT.- Preciosa casa molt gran amb dues parcel·les. Zona molt tranquil·la, sense veïns i amb intimitat total. Arriba fibra òptica. Entrada a la casa a peu pla. Gran menjador amb vistes a la muntanya, tranquil·litat, xemeneia i sol tot el dia. Cuina enorme en perfecte estat i molta llum. Quatre habitacions dobles totes i molt grans (una és suite). Tres banys en total. Sala polivalent amb xemeneia, billar, ping pong i bany amb dutxa. El garatge es per a dos cotxes però també hi ha espai exterior per a més cotxes.

Extres: Finestres amb vidre doble de molta qualitat, dipòsits d'aigua pluvial de 32.000 litres, generador elèctric, reg automàtic, calefacció de gasoil, xemeneia que escalfa l'aigua de la calefacció per estalviar, nevera, rentaplats, microones, armaris encastats, golfes amb material i recanvis de la casa, porta automàtica per accedir amb el cotxe a la finca, zona de barbacoa preciosa, hort, galliner i arbres preciosos plantats fa molt de temps d'altres països.

----------------------

CAST.-Preciosa casa muy grande con dos parcelas. Zona muy tranquila, sin vecinos y con total intimidad. Llega fibra óptica. Entrada a la casa a pie plano. Gran comedor con vistas a la montaña, tranquilidad, chimenea y sol todo el dia. Cocina enorme en perfecto estado y mucha luz. Cuatro habitaciones dobles todas y muy grandes (una suite). Tres baños en total. Sala polivalente con chimenea, billar, ping pong y baño con ducha. El garaje es para dos coches, pero también hay espacio exterior para más coches.

Extras: Ventanas con cristal doble de mucha calidad, depósitos de agua pluvial de 32.000 litros, generador eléctrico, riego automático, calefacción de gasoil, chimenea que calienta el agua de la calefacción para ahorrar, nevera, lavavajillas, microondas, armarios empotrados, buhardilla con material y repuestos de la casa, puerta automática para acceder con el coche a la finca, zona de barbacoa preciosa, huerto, gallinero y árboles preciosos plantados hace mucho tiempo de otros países.

última modificació

Distribució

  • 5 habitacions
  • Superfície 235 m2
  • Terreny 3 m2
  • 3 banys
  • Cuina Tipus Office

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Any construcció 1988
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 21235000001461

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
398.000 € Preu de l´anunci
2.557 €/m2€/m2 provincia
1.694 €/m2€/m2 de l´anunci
34% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Sant Quirze Safaja
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar FINQUES VILA-VALLS

Referència de l´anunci habitaclia/06-1032:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…