Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Casa amb calefacció aparcament a Torelló

  • 359 m2
  • 4 hab.
  • 3 banys
  • 1.100 €/m2

Oportunitat única! Espectacular immoble a tres vents amb dos nivells al barri Montserrat de Torelló

Un habitatge excepcional que combina espai, comoditat i qualitat en un entorn tranquil i molt ben comunicat.

Descobreix aquest impressionant habitatge de 359 m² construïts, distribuït en dos nivells i amb espais amplis, lluminosos i molt ben pensats per gaudir-ne en família.

A la primera planta, amb una superfície construïda de 190,45 m², hi trobem quatre habitacions (una doble i tres individuals, dues de les quals amb armaris), un acollidor menjador-sala d’estar, una moderna cuina oberta, rebost, un bany complet i un bany de cortesia.
Disposa també d’una zona de treball, safareig i tres terrasses que permeten gaudir del sol i de la tranquil·litat del barri.
Els tancaments d’alumini, el terra radiant, el sistema de gas i aerotèrmia i l’aire condicionat garanteixen el màxim confort durant tot l’any.

A la planta baixa trobem una àmplia sala-menjador amb encant rústic, barbacoa interior, bodega, un bany complet i una pràctica zona d’oficina amb terres de gres i aire condicionat.

El garatge privat, amb 69.45 m² construïts, ofereix espai per a dos vehicles grans, així com armaris i trasters oferint una gran capacitat d’emmagatzematge.

Vine a visitar-lo i enamora’t de la teva nova llar a Torelló!

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 359 m2
  • 3 banys
  • Cuina Tipus Office: No
  • Traster

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    E
    32 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    193 kg CO2 m2 / año
Anunci: 25510000001705

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
395.000 € Preu de l´anunci
1.622 €/m2€/m2 población
1.100 €/m2€/m2 de l´anunci
32% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Torelló
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar FINGEST

Referència de l´anunci habitaclia/2540:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…