Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Casa a Vega de Pas

Vega de Pas - EL PUNTON

  • 90 m2
  • 389 €/m2

Os mostramos una CABAÑA ADOSADA DE PIEDRA EN ZONA RURAL. En un impresionante entorno, para su vivienda o refugio de vacaciones en

Os mostramos una CABAÑA ADOSADA DE PIEDRA EN ZONA RURAL.
En un impresionante entorno, para su vivienda o refugio de vacaciones en el norte de España, en La Vega de Pas, pleno corazón de Los Valles Pasiegos.
Se trata de una edificación de 55m², distribuida en dos plantas, abajo la cuadra, y arriba para su uso de vivienda. (Muy buen acceso por carretera, a la vivienda.)
Además junto con esta cabaña vividora, también se incluye, en la misma zona, una finca rustica de 2.324m² junto al río Pas.
Situado a 30 minutos de Torrelavega, y a 50 minutos del aeropuerto de Santander.
Al estar en una zona protegida y con gran riqueza natural, podemos disfrutar de senderismo, ciclismo, etc?.

última modificació

Distribució

  • Superfície 90 m2

Característiques generals

  • Sense plaça aparcament
  • Certificat energètic :
    Exempt
Anunci: 29499000003082

Ubicació

Vega de Pas - EL PUNTON

Navega pel mapa fent clic a sobre
35.000 € Preu de l´anunci
1.287 €/m2€/m2 comarca
389 €/m2€/m2 de l´anunci
70% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Vega de Pas
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar ACTIVA NORTE

Referència de l´anunci habitaclia/L1069:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…