Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Casa adossada amb aparcament a Sant Llorenç Savall

  • 471 m2
  • 202 €/m2

CASA A REFORMAR EN VENDA A SANT LLORENÇ SAVALL

MB immobles/APIALIA SABADELL comercialitza la venda d'aquesta casa amb façana de 6 metres situada al centre de Sant Llorenç Savall, en una ubicació privilegiada a tocar de tota mena de serveis i comerços: centre mèdic, farmàcia, restaurants, supermercats, parada d’autobús, entre d'altres.


L’habitatge està distribuït en planta baixa més dues plantes superiors, i requereix reformes, oferint múltiples possibilitats de redistribució o fins i tot la possibilitat de construir diverses unitats residencials.

A la planta inferior (planta -1), la finca compta amb un ampli jardí i una edificació auxiliar, ideal per a diferents usos.

Una oportunitat única:

Ideal tant per a qui vulgui construir una casa espaiosa amb jardí al centre del poble, com per a promotors que vulguin desenvolupar-hi diverses vivendes independents.

última modificació

Distribució

  • Superfície 471 m2

Característiques generals

  • Plaça aparcament
  • A prop de transport públic
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 14586000001208

Ubicació

Navega pel mapa fent clic a sobre
95.000 € Preu de l´anunci
2.535 €/m2€/m2 comarca
202 €/m2€/m2 de l´anunci
92% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Sant Llorenç Savall
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar MB IMMOBLES

Referència de l´anunci habitaclia/APS0195-R1022:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…