Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Dúplex amb xemeneia calefacció piscina a Mas Lluí Sant Feliu de Llobregat

  • 155 m2
  • 4 hab.
  • 3 banys
  • 4.774 €/m2

INCREIBLE DUPLEX EN MAS LLUI

Espectacular dúplex en venda a Mas Lluí – Sant Feliu de Llobregat

Presentem aquest magnífic pis dúplex de 127 m2 útils, situat al carrer Frederica Montseny en una de les zones més valorades de Mas Lluí. L’habitatge es troba en primera línia de carrer, just davant d’una placeta amb bancs i arbres, amb vistes obertes a un parc recentment renovat i sense edificis al davant, cosa que garanteix llum, privacitat i tranquil·litat.

L’habitatge es distribueix en dues plantes i inclou plaça de pàrquing, dos trasters, zones comunitàries amb jardí i piscina, i ascensor a la finca.

A la primera planta trobem un ampli saló-menjador amb sortida directa a un balcó amb vistes al parc. La cuina és independent i disposa d’accés a una galeria funcional per a rentadora i assecadora. En aquesta planta també hi ha 4 habitacions totes exteriors, amb armaris encastats i molta llum natural.
Una d’elles és habitació suite, amb bany privat amb plat de dutxa i sortida a un balcó amb vistes al parc. Completen la planta un bany complet amb banyera. Totes les habitacions gaudeixen de vistes obertes al parc i a la muntanya.

A la segona planta, a la qual s’accedeix mitjançant una escala de cargol, hi trobem una acollidora golfes amb xemeneia, ideal com a sala polivalent. Des d’aquí s’accedeix a una gran terrassa amb espectaculars vistes, des d’on fins i tot es pot veure el mar. En aquesta planta hi ha també un bany amb dutxa i un traster.

L’habitatge disposa de calefacció per radiadors a totes les estances i conductes d'aire condicionat garantint confort durant tot l’any.

Inclou plaça d’aparcament situada a la segona planta del pàrquing comunitari, amb un altre traster addicional.

Una propietat única per espai, llum, vistes i ubicació, ideal per a famílies que busquen qualitat de vida en una zona tranquil·la i ben comunicada.

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 155 m2
  • Terrassa 15 m2
  • 3 banys
  • Cuina Tipus Office

Característiques generals

  • Calefacció
  • Xemeneia
  • Sense plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Planta número 5
  • Any construcció 1998
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    D
    22 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    112 kg CO2 m2 / año

Equipament comunitari

  • Ascensor
  • Piscina Comunitària
Anunci: 4134004033706

Ubicació

Mas Lluí Carrer de Frederica Montseny

Navega pel mapa fent clic a sobre
740.000 € Preu de l´anunci
3.886 €/m2€/m2 población
4.774 €/m2€/m2 de l´anunci
Veure evolució €/m2 a Sant Feliu de Llobregat
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar BOLDÚ PLA I ASSOCIATS

Referència de l´anunci habitaclia/MAS LLUI:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…