Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Masia amb calefacció a Ultramort

MAJOR

  • 211 m2
  • 4 hab.
  • 2 banys
  • 3.318 €/m2

PRODUCTE APIALIA

Al cor de l’Empordanet, al centre del pintoresc poble d’Ultramort, t’espera aquesta casa cantonera de dues plantes amb infinites possibilitats.
Tant si estàs buscant la teva llar habitual com una segona residència, aquest immoble et sorprendrà.

A la planta baixa hi trobem una àmplia sala-menjador amb cuina oberta i accés directe al pati, dues habitacions, un bany complet i el preciós pati central.
A la primera planta, hi ha una altra sala-menjador amb cuina, llar de foc, dues habitacions dobles, un bany, balcó i una gran terrassa perfecta per gaudir de l’aire lliure.
I al segon pis, una altra terrassa solàrium ideal per relaxar-se al sol o contemplar el paisatge empordanès.

Vine a veure-la i descobreix com l'encant de les parets de pedra i l’ambient acollidor d’una casa de poble creen una sensació de pau difícil de trobar.

Demana més informació sense compromís a MARTA ROCA Immoserveis
telèfons de contacte /

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 211 m2
  • 2 banys
  • Cuina Tipus Office: No

Característiques generals

  • Calefacció
  • Sense plaça aparcament
  • Sense aire acondicionat
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    F
    72 kW h m2 / año
    Emisiones:
    F
    304 kg CO2 m2 / año
Anunci: 43048000000490

Ubicació

MAJOR

Navega pel mapa fent clic a sobre
700.000 € Preu de l´anunci
3.823 €/m2€/m2 comarca
3.318 €/m2€/m2 de l´anunci
13% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Ultramort
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar MARTA ROCA IMMOSERVEIS

Referència de l´anunci habitaclia/VA-255:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…