Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Masia a carrer plaça (de la) 8 a Vallbona de les Monges

Carrer Plaça (de La) 8

  • 705 m2
  • 6 hab.
  • 1 bany
  • 177 €/m2

Casa per a reformar

Cabestany Finques comercialitza en exclusiva casa amb corral original de l´any 1900. Superfície construïda de 705 m2 que ocupa una superfície de solar de 280 m2. La casa és coneguda amb el nom de Cal Miret. L' estructura i la teuada estan ben conservades però necesita reformes interior. La casa es habitable.

Distribució. Planta baixa de 261 m2: aquesta zona està destinada per una gran entrada, zona de quadra per animals i zona de magatzem. Planta primera de 212 m2: rebedor, menjador-estar, gran cuina, 3 habitacions dobles, 1 bany, safareig, rebost, sala amb foc a terra, corral de 60 m2. Planta segona de 146 m2: 2 sales de 20 m2, 2 sales de 30 m2, 1 habitació de 20 m2. Planta golfes: 1 sala de 30 m2.

Acabats: terra de terratzo i gres, portes de fusta, finestres de fusta. ..Vallbona de les Monges és un municipi de la comarca de l´Urgell a la provincia de Lleida, ubicat al peu de la serra del Tallat, a la vall del riu Maldanell, afluent del riu Corb. Inclou en la seva seu municipal els pobles de Rocallaura i Montblanquet. La capital de comarca és Tàrrega situada a uns 14 Km. Té una població de 235 habitants i la majoria de la seva activitat es agrícola on destaca pel seu cultiu de l´oivera de la varietat arbequina. El millor oli d´oliva del món.

El poble es molt conegut pel seu Monastir de l´ordre del Císter que juntament amb el Monastir de Poblet i de Santes Creus formen la Ruta del Císter. També tenim l´espai museístic del cinema, l´espai Montesquiu i forma part de les viles florides de Catalunya. A l´estiu i també a la resta de l´any tenim unes quantes activitats culturals.

El seu entorn està plè de camins i racons per excursions a peu o en bicicleta. Actualment podem gaudir d´una gran varietat de fauna i sobretot gràcies a l´espai Estimaocells i els pagesos, Vallbona es una zona ideal per gaudir dels ocells en el seu entorn natural i des de les cabanes de pedra seca que hi podem trovar en el seu terme...Agència Registrada: aicat 5006 / api A10671. Qualitat i Servei al millor Preu. Entra a Cabestany Finques / Cases de Poble (Clicar al nostre anagrama de Cabestany Finques).

Proposa dia i hora a l´apartat del comentari o demana una visita amb les teves dades per WhastApp. Nosaltres som la millor alternativa per la compravenda d´aquest immoble. Horari de visites: de dilluns a dissabte: 10:00h a 13:00h i de 16:00h a 19:00h. Oficina a c/ Voluntaris 83 08225 Terrassa. Horari de 9:30h a 13:30h i de 16:00h a 20:00h - dissabte tancat.

Necessites vendre el teu immoble?. Demana una valoració totalment gratuïta i sense compromís. Cabestany Finques t´ho posa fàcil...Gestionem la teva hipoteca fins el 90 % del preu de venda per la compravenda d´aquest immoble i en les millors condicions de la banca. Consulta més informació.

Les condicions i aprovació de la hipoteca serà per part de l´entitat bancària. [IW]

última modificació

Distribució

  • 6 habitacions
  • Superfície 705 m2
  • 1 bany
  • Traster

Característiques generals

  • Any construcció 1900
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 41508000000796

Ubicació

Carrer Plaça (de La) 8

Navega pel mapa fent clic a sobre
125.000 € Preu de l´anunci
1.091 €/m2€/m2 comarca
177 €/m2€/m2 de l´anunci
84% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Vallbona de les Monges
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar CABESTANY FINQUES

Referència de l´anunci habitaclia/FP0037:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…