Favorito y comentario
Pis a Progrés - Pep Ventura Badalona
Característiques principals
- 87 m2
- 3 hab.
- 1 bany
- 3.161 €/m2
Informació detallada
AMB HISTÒRIA
RA1479 PIS EN EXCLUSIVA DE ROGER ALBERT REAL ESTATE – MENJADOR SALA D´ESTAR MOLT ACOLLIDORA – 3 HABITACIONS – BANY – TERRASSETA – ZONA SAFAREIG – ASCENSOR.
Desperta cada dia en un entorn urbà viu, ben comunicat i amb tot al teu abast, en un pis pensat per gaudir del confort, la llum i la comoditat del dia a dia.
Aquest habitatge, situat al barri del Progrés – Pep Ventura de Badalona, és una oportunitat perfecta per a qui busca viure a tocar de Barcelona, en una zona en constant creixement, amb excel·lents comunicacions, serveis, comerços i transport públic a pocs minuts.Badalona té una platja amb passeig marítim, ideal per passejar, fer esport o gaudir del mar a pocs minuts de casa.
El pis destaca per una zona de dia àmplia i molt lluminosa, amb un menjador que s’obre a una terrassa perfecta per desconnectar i gaudir de la llum natural. La cuina, gran i funcional, amb safareig independent, fa la vida diària còmoda i pràctica, mentre que les 3 habitacions ofereixen espai i versatilitat per adaptar-se a qualsevol necessitat. Tot plegat amb acabats de disseny, totes les persianes són automatitzades i en una finca amb ascensor, un detall clau que suma confort i qualitat de vida. Un pis que convida clarament a venir-lo a veure.
Ideal tant per a famílies com per a parelles que volen espai i qualitat de vida. Un lloc on sentir-se a casa des del primer moment.
HABITATGE
– Sala d’estar/menjador amb sortida directa a una terrassa .
– Cuina molt gran amb zona de safareig independent.
– Habitació principal.
– Habitació.
– 1 Bany.
– Habitació.
– Finca amb ascensor.
T’AGRADARÀ SABER…
– Ubicació excel·lent al barri del Progrés – Pep Ventura, una de les zones més demandades de Badalona, al costat de Barcelona i al costat del mar, per gaudir-lo tot l´any.
– Zona molt ben comunicada amb metro, busos i accessos ràpids a les principals vies.
– Pis lluminós, ben distribuït i llest per entrar-hi a viure.
– Ideal per a qui busca qualitat de vida, proximitat a la ciutat i un habitatge amb terrassa.
Badalona – Progrés / Pep Ventura
Un pis que combina ubicació, disseny i confort.
Vine a visitar-lo i deixa’t sorprendre.
Contacta amb nosaltres i reserva la teva visita.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 87 m2
- Balcó / Terrassa 8 m2
- 1 bany
- Cuina Tipus Office
Característiques generals
- Aire Acondicionat
- Planta número 2
- Any construcció 1976
- A prop de transport públic
Equipament comunitari
- Ascensor