Favorito y comentario
Pis amb calefacció aparcament a Els Vilars d´Engordany Escaldes-Engordany
Característiques principals
- 129 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 14.403 €/m2
Informació detallada
Pis a Escaldes-Engordany, en venda
Viu al centre d’Escaldes amb estil
A només 10 metres de l’Avinguda Carlemany, el nucli neuràlgic del comerç i l’elegància a Andorra, GLOBAL HOUSE et presenta aquest magnífic pis de luxe en una promoció nova i exclusiva, pensada per oferir confort, disseny i una ubicació privilegiada.
Disposa de tres habitacions dobles, un ampli saló-menjador amb grans finestrals que omplen l’espai de llum natural i un excel·lent aïllament tèrmic amb vidres triples. La cuina americana, de la reconeguda marca Nolte, està completament equipada. A més, compta amb una terrassa privada de 12 m² per gaudir de l’aire fresc de les muntanyes.
El sistema de calefacció i refrigeració per terra radiant (a excepció dels banys) assegura el màxim confort en qualsevol estació. Inclou dues places d’aparcament i un traster.
Disponible: Juliol / Agost 2025
No s’accepten animals
Contacta amb GLOBAL HOUSE i vine a descobrir aquest habitatge excepcional al cor d’Escaldes.
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 129 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office: No
Característiques generals
- Calefacció
- Plaça aparcament
- Aire Acondicionat
- Any construcció 2025
Equipament comunitari
- Ascensor