Agente profesional, vende vivienda para entrar a vivir en PUERTA DEL ANGEL. Ubicado en segunda planta de la finca sin ascensor. El inmueble esta distribuido en dos habitaciones, salón, cocina y un baño.
Vistas inmejorables y a 4 minutos del metro de puerta del ángel.
Puerta del Ángel, un barrio perteneciente al distrito madrileño de Latina, alberga el mercado de Tirso de Molina, un edificio construido en 1932, durante la Segunda República. Muchos acuden a sus numerosos puestos de comida para comprar carne y hortalizas frescas o disfrutar de una paella acompañada de un vino. Entre las zonas verdes están Madrid Río, un proyecto urbano junto al río Manzanares donde se encuentra el complejo cultural Matadero Madrid, y el parque de Caramuel, con praderas y pinos. La información contenida en este anuncio no tiene carácter contractual ni vinculante, ya que podría contener alguna incorreción. En el precio de venta expuesto no se hayan incluidos los gastos de formalización de la compraventa, tales como honorarios de notaria, honorarios de la inscripción registral, honorarios por la tramitación e inscripción registral de escrituras ni el ITP (Impuesto de Transmisiones Patrimoniales, siendo el tipo máximo en la Comunidad de Madrid del 6%).
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Contactar Js Real State
Referència de l´anunci habitaclia/puerta del angel:
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.