Favorito y comentario
Planta baixa amb aparcament a Segle XX Terrassa
Característiques principals
- 105 m2
- 3 hab.
- 2 banys
- 2.571 €/m2
Informació detallada
NOVA PROMOCIO EN VENDA A LA PLAÇA DEL SXX
Al carrer Navas de Tolosa, al costat de la plaça del SXX, tenim en venda aquesta promocio d'obra nova
Aquesta Obra Nova té en compte el disseny de les façanes que optimitzen la climatizació, garantint un ambient interior confortable implementant un iststema molt eficient Sate.
Els banys i cuina compten amb elegants enrajolats de gres i paviments de porcelànic. La resta de lhabitatge disposa d'un càlid i sofisticat parquet sintètic.
Les finestres són d'alumini amb pont tèrmic. Persianes motoritzades fabricades amb alumini i material aïllant.
Portes d'interior lacades en blanc amb manetes llises
Sistema d'aerotèrmia d'última generació. L'aerotèrmia utilitza l'energia de l'aire per proporcionar calefacció i refrigeració eficient.
Cuines equipades amb mobles en blanc, plaques de cocció de silestone i electrodomèstics Bosch, sanitaris Roca i aixetes Grohe o equivalent.
Edfifici amb garatge OPCIONAL.
QUALIFICACIÓ ENERGÈTICA A
Disponibilitat 1r trimestre 2026
última modificació
Distribució
- 3 habitacions
- Superfície 105 m2
- 2 banys
Característiques generals
- Plaça aparcament
- Aire Acondicionat
- Any construcció 2025
Equipament comunitari
- Ascensor