Favorito y comentario
Planta baixa amb calefacció aparcament a Torre - Sana Terrassa
Característiques principals
- 73 m2
- 2 hab.
- 2 banys
- 2.877 €/m2
Informació detallada
PLANTA BAIXA DE DISSENY AMB 2 PATIS ESPECTACULARS
RA1445 PLANTA BAIXA DE DISSENY AMB PATIS ESPECTACULARS EN EXCLUSIVA DE ROGER ALBERT REAL ESTATE – GRAN MENJADOR AMB CUINA OBERTA – GRANS ZONES EXTERIORS –2 HABITACIONS AMB SORTIDA EXTERIOR – SAFAREIG – PÀRQUING INCLÒS.
Desperta cada dia amb la sensació de viure en una casa, però amb la comoditat d’un pis. Aquesta planta baixa és una autèntica joia per a qui valora els espais exteriors, la llum natural i el confort del disseny modern.
El gran protagonista d’aquest habitatge és, sens dubte, els seus patis espectaculars: el primer ampli, assolellat i ple de possibilitats. Un espai perfecte per esmorzar a l’aire lliure, crear una zona chill-out, gaudir amb mascotes o compartir moments únics amb família i amics. tot a peu de menjador. Un luxe difícil de trobar. I l´altre gran pati, dona un espai extra a les dues habitacions, donant un plus de llum i privacitat.
L’interior està pensat per viure’l amb comoditat i estil. El menjador amb cuina integrada de disseny crea un espai obert, modern i molt acollidor, amb sortida directa al pati, aconseguint una connexió perfecta entre interior i exterior que omple la casa de llum i vida. Les dues habitacions àmplies, totes dues amb sortida directa a un altre pati, aportant llum, amplitud i una sensació de benestar constant.
HABITATGE
– Sala d’estar / menjador amb cuina integrada amb sortida directa a un fantàstic pati.
– Gran pati.
– 1 Habitació principal amb sortida a pati.
– 1 habitació amb sortida directa a pati.
– Gran pati per donar una sortida extra a les habitacions.
– 2 Banys complets amb acabats actuals.
– Safareig.
– Plaça de pàrquing inclosa.
T’AGRADARÀ SABER…
Aquest habitatge és ideal per a qui busca una planta baixa amb ànima de casa: tranquil·la, lluminosa i amb un espai exterior realment especial. El pati converteix aquesta propietat en una oportunitat única, perfecta tant per a parelles com per a petites famílies o per a qui vol qualitat de vida sense renunciar al disseny.
Una llar pensada per viure-la, sentir-la i gaudir-la cada dia.
Una oportunitat única
Vine a veure-la i deixa’t enamorar pel seu pati espectacular.
última modificació
Distribució
- 2 habitacions
- Superfície 73 m2
- Terrassa 60 m2
- 2 banys
- Cuina Tipus Office
- Traster
Característiques generals
- Calefacció
- Plaça aparcament
- Any construcció 2007
- A prop de transport públic
Equipament comunitari
- Ascensor