Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
20.000 €
Avisa´m si baixa
Terreny residencial a Subirats
Característiques principals
- 1.128 m2
- 18 €/m2
Informació detallada
Solar en venta en Subirats
VILOMARA ASSOCIATS - Solar en la urbanización Casablanca, en el termino municipal de Subirats, a caballo entre Sant Sadurní i Gelida. Con una superficie de 1.128m2 i unas vistas del Penedés inmejorables. Finca muy económica pero pendiente de urbanizar.
MÉS INFO A , TAMBÉ POTS VISITAR EL NOSTRE CANAL DE YOUTUBE amb videos dels nostres immobles i capsules informatives, O EL NOSTRE PERFIL D´INSTAGRAM @VILOMARA_ASSOCIATS, amb les últimes NOVETATS -----
Superficie total 1128 m², solar superficie solar 1128 m².
última modificació
Distribució
- Superfície 1128 m2
Galeria
Ubicació
Carrer del Montsant
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats