Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
110.000 €
Avisa´m si baixa
Terreny residencial a Mas Mora-Sant Daniel Tordera
Característiques principals
- 15.259 m2
- 7 €/m2
Informació detallada
Dos parcelas rústicas juntas entre Tordera y Blanes
Dos parcelas de 7600m2 aproximadamente cada una, contiguas. Tienen una barraca construida entre las dos parcelas. A medio camino entre Tordera y Blanes, cerca del rio Tordera, con muy fácil acceso, y en buena ubicación, ya que está situada muy cerca de la entrada de la autopista C-32.
*FINQUES QUIM cuenta con una amplia cartera de inmuebles, con mas de 25 años de experiencia y un gran equipo de inmobiliarias colaboradoras. ¡No lo dude, contacte con nosotros si quiere asesoramiento profesional! Impuestos y gastos no incluidos en el precio. Mobiliario y enseres personales NO esta incluidos en el precio.
última modificació
Distribució
- Superfície 15259 m2
Galeria
Ubicació
Mas Mora-Sant Daniel
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats