Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
65.000 €
Avisa´m si baixa
Terreny residencial a carrer dels senglars 9 a Riells i Viabrea
Característiques principals
- 1.468 m2
- 44 €/m2
Informació detallada
Terreno urbanizable.
Riells I Viabrea, urb Can Plana, con servicios de agua, luz, gas e incluso fibra optica, es la parcela más grande de toda la urb. Con tan poco desnivel, con estos m2 y sin tener que gastarte un dineral en maquinaria auxiliar, parcela muy soleada, la parcela muy cerca del IES.Se puede construir casa prefabricada o mobil home que cumpla con normativa.
Se vende con estudio topográfico,con estudio geotécnico ,con proyecto básico de arquitecto con casa de 80m2. Listo para entregarlo al banco y al ayuntamiento para pedir licencia de obra
última modificació
Distribució
- Superfície 1468 m2
Galeria
Ubicació
Carrer dels Senglars 9
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats