Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
650.000 €
Avisa´m si baixa
Terreny residencial a dr. rodriguez vivas 1 a Centro Orotava (La)
Característiques principals
- 10.829 m2
- 60 €/m2
Informació detallada
Terreno en venta
Parcelas de suelo urbano no consolidado de uso residencial unifamiliar pareada pertenecientes al Sector U.A El Monturrio. Ubicadas en el barrio de La Perdoma, en La Orotava, en la isla de Tenerife. Se permite la construcción de dos plantas sobre rasante.
Muy bien ubicadas, en una zona residencial periférica con respecto al casco histórico destinada a primera residencia, próximas a la TF-5 o Autopista del Norte de Tenerife, a 11 km del Aeropuerto de Tenerife Norte y a los diferentes servicios del municipio. Este inmueble se vende conjuntamente con terreno.
última modificació
Distribució
- Superfície 10829 m2
Galeria
Ubicació
Centro Dr. Rodriguez Vivas 1
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats