Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu

Lloguer local comercial a Centre Igualada

  • 120 m2
  • 7,08 €/m2

Lloguer de local comercial equipat com a perruqueria a lAvinguda Balmes dIgualada

Es lloga per jubilacio, aquest acollidor i funcional local comercial situat a la coneguda Avinguda Balmes d’Igualada, una zona transitada, de fàcil accés i amb una excel·lent visibilitat per al públic. El negoci ha estat en funcionament fins a finals de desembre, fet que garanteix que l’espai està en perfectes condicions per iniciar activitat immediatament.

Actualment, el local està equipat com a perruqueria i ofereix la possibilitat de llogar-lo amb tot el mobiliari i equipament necessari per continuar l’activitat (rents, tocadors, cadires, etc.), o bé buit, segons les necessitats del futur llogater. Aquesta flexibilitat el converteix en una opció ideal tant per a professionals del sector de la imatge personal com per a emprenedors que vulguin destinar-lo a un altre tipus de negoci.

Característiques destacades

Local llest per entrar-hi, cuidat i en molt bon estat.

Espai actualment distribuït i equipat com a perruqueria.

Possibilitat de mantenir el mobiliari i maquinària o retirar-ho tot.

Ubicació excel·lent a una de les avingudes més actives d’Igualada.

Apte per a perruqueria, estètica o qualsevol altra activitat comercial que requereixi visibilitat i bona accessibilitat.

Un local versàtil i amb moltes possibilitats en un entorn comercial consolidat. Si busques emprendre o traslladar el teu negoci a una zona amb moviment i bona exposició, aquesta és una oportunitat immillorable.

última modificació

Distribució

  • Superfície 120 m2

Característiques generals

  • Any construcció 1997
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anunci: 9258003133915

Ubicació

Centre

Navega pel mapa fent clic a sobre
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar FINQUES IGUALADA

Referència de l´anunci habitaclia/D021225:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…