Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
1.700 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a calle josep torras i bages 18 a Granollers
Característiques principals
- 70 m2
- 1 bany
- 24,29 €/m2
Informació detallada
Local en alquiler en Centre
Local en traspàs per jubiliació, Joieria-Rellotgeria Ballús amb més de 70 anys d'història a Granollers, negoci en plena activitat, cartera de clients fidelitzada i amb facturació demostrable.
Local cantoner de 70m², ampli aparador envidriat i molt lluminós, terra de gres, aire condicionat fred calor, 1 lavabo, petit taller i zona de despatxos a la planta superior.
Ubicat en una de les millors zones comercials de la ciutat, zona de pas de vianants i vehicles per donar-li encara més visibilitat al negoci.
Si ets emprenedor i vols obrir el teu propi negoci, o ja el tens de fa anys i vols millorar... aquí tens una molt bona oportunitat!
***** CONSULTEU LES CONDICIONS DE TRASPÀS *****
última modificació
Distribució
- Superfície 70 m2
- Aparador
Característiques generals
- Aire Acondicionat
- Any construcció 2001
Galeria
Ubicació
Centre Calle Josep Torras i Bages 18
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats