Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
900 €
Avisa´m si baixa
Lloguer oficina a Vilapicina - Torre Llobeta Barcelona
Característiques principals
- 135 m2
- 6,67 €/m2
Informació detallada
Fabra i Puig Arnal dOms
Fantástica oficina esquinera situada en el Pº Fabra i Puig muy cerca de Virrei Amat, zona con mucho paso de gente, con transporte y servicios a pie de calle.
Ubicada en un edificio de oficinas, ocupa toda la planta 4ª y dispone de ascensor/montacargas directo a la planta.
La oficina esta dividida con separaciones ligeras, en varias dependencias: 4 despachos (dos de ellos muy grandes y exteriores), una zona común de trabajo, archivo y máquinas, 2 baños y zona de office, tiene mucha luz en todas las estancias y aire acondicionado.
La oficina es ideal para cualquier servicio, academia de enseñanza, gimnasio, etc....
última modificació
Distribució
- Superfície 135 m2
Característiques generals
- Sense plaça aparcament
- Sense moblar
- Aire Acondicionat
- Planta número 4
- Any construcció 1970
Equipament comunitari
- Sense ascensor
Galeria
Ubicació
Vilapicina - Torre Llobeta Fabra i Puig
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats