Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
Aparcament cotxe a Artigues Badalona
Característiques principals
- 24 m2
- 517 €/m2
Informació detallada
en Badalona
Magnifica plaza de garaje de segunda mano en venta en planta sótano -1, ideal coches pequeños o medianos. Situada en el municipio de Badalona, provincia de Barcelona. Dispone de una superficie construida aproximada de veinticuatro metros cuadrados.
El acceso es directo por rampa, situada en la primera planta sótano, muy cerca de la puerta de salida. Dispone de puerta automática, ascensor de acceso y para los peatones mediante una escalera que conecta con el vestíbulo superior del edificio.
A pocos metros del metro L2 Artigues/Sant Adrià, Tranvía, líneas regulares de autobuses. Buena comunicación con la C31, C32, B10, B20 y C58.
última modificació
Distribució
- Superfície 24 m2
Característiques generals
- Any construcció 1974
Galeria
Ubicació
Artigues Joan Xxiii
Navega pel mapa fent clic a sobre

habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats