Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
18.000 €
Avisa´m si baixa
Aparcament cotxe a Orihuela ciudad Orihuela
Característiques principals
- 22 m2
- 818 €/m2
Informació detallada
BAJADA DE PRECIO !! Venta de plaza de garaje en Orihuela, zona Avda. de la Vega con José Ávila, frente al Colegio Oleza.
Ref. V-1709. ¡¡ BAJADA DE PRECIO !! Venta de plaza de garaje en Orihuela, zona Avda. de la Vega con José Ávila, frente al Colegio Oleza, 20 m2. de superficie, amplia y con buenos accesos, bien comunicada y con todos los servicios cercanos, cerca de la estación de ferrocarril y de autobuses, centro de salud, farmacias, colegios, etc... ¡¡ No lo dude y consúltenos sin compromiso !!
última modificació
Distribució
- Superfície 22 m2
Característiques generals
- Any construcció 1994
Galeria
Ubicació
Orihuela Ciudad
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats