STUDIO HOME MADRID OFRECE estupenda plaza de garaje, de 10 m2, ubicada en calle Joaquín Lorenzo.
ESTUDIO HOME MADRID OFRECE estupenda plaza de garaje, de 10 m2, ubicada en calle Joaquín Lorenzo, en el barrio de Peñagrande.
La plaza se encuentra ubicada en la planta -1; dentro de urbanización privada con acceso directo a través de ascensor con videocámara de seguridad.
Acceso por la calle Joaquín Lorenzo, a 10 minutos a pie del Centro de Especialidades de Peñagrande y a 5 minutos en coche de la Clínica López Ibor. A diez minutos en coche del CC. La Vaguada, fácil comunicación con M-30, M-40, A-6 y M-607.
ESTUDIO HOME MADRID, agencia inmobiliaria con 20 años de experiencia en el sector, les ofrece asesoramiento jurídico, fiscal y financiero, realizando un seguimiento personalizado durante todo el proceso de compraventa.
Agencia inmobiliaria inscrita en el RAIN (Registro de Agentes Inmobiliarios de la Comunidad de Madrid).
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.