Visita virtual
Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
480.000 € Avisa´m si baixa
ha baixat 20.000 €

Casa amb aparcament a Sant Daniel Girona

  • 205 m2
  • 4 hab.
  • 2 banys
  • 2.341 €/m2

Casa en venta en Sant Daniel, 4 dormitorios.

CASA AMB ENCANT A LA VALL DE SANT DANIEL

Casa amb encant en ubicació privilegiada a Girona, la Vall de Sant Daniel, zona actualment molt valorada pel seu entorn natural a pocs minuts a peu del barri Vell de la ciutat i centre neuràlgic d'aquesta.
Amb un estil i arquitectura pròpiament catalana amb materials nobles i naturals com són la pedra, la fusta o la ceràmica aplicats en estructures com embigat de fusta i volta amb rajol pla.
L'accés tant per vehicles com vianants és des del carrer principal on a part de l'extensió de terreny que ocupa la parcel·la de gairebé 900m2, trobem un pati empedrat (antiga era de la masia) amb una espectacular panoràmica al Massís de les Gavarres, aquest pati que combina l'empedrat amb la frescor d'una vegetació feréstec, una barbacoa d'obra i una bonica font revestida amb ceràmica clàssica catalana, fan d'aquest espai una zona ideal tant per relaxar-se amb un cafè i una bona lectura, com per celebracions a la fresca amb amics i família.
A través d'un arc de pedra que don accés a un cobert, entrem a la vivenda directes a una sala d'estar amb xemeneia que divideix aquest espai amb la cuina amb rebost, el menjador i un bany. A la planta superior trobem 4 habitacions i un bany complet. Les 2 habitacions principals amb accés a una terrassa en la mateixa orientació que el pati empedrat de l'entrada, per tant gaudeixen de les espectaculars vistes a les Gavarres. En una segona planta encara trobem sota teulat, un espai diàfan que ens don, a part d'un bon emmagatzematge, varies opcions d'ús.
A la part exterior de l'habitatge trobem un gran espai tancat d'emmagatzematge addicional.
La zona de la Vall de Sant Daniel, molt cotitzada actualment degut a la seva agradable i còmoda ubicació, ens permet estar en contacte directe amb la natura i el famós estil de vida, l'slow live, apartats del ritme frenètic de la ciutat però a 10 minuts a peu del centre.


CASA CON ENCANTO EN EL VALLE DE SAN DANIEL

Casa con encanto en ubicación privilegiada en Girona, el Valle de Sant Daniel, zona actualmente muy valorada por su entorno natural a pocos minutos a pie del barrio Viejo de la ciudad y centro neurálgico de ésta.
Con un estilo y arquitectura propiamente catalana con materiales nobles y naturales como son la piedra, la madera o la cerámica aplicados en estructuras como envigado de madera y bóveda con baldosa plana.
El acceso tanto por vehículos como peatones es desde la calle principal donde aparte de la extensión de terreno que ocupa la parcela de casi 900m2, encontramos un patio empedrado (antigua era de la masía) con una espectacular panorámica en el Macizo de Les Gavarres, este patio que combina el empedrado con la frescura de una vegetación salvaje, una barbacoa de obra y una bonita fuente revestida con cerámica clásica catalana, hacen de este espacio una zona ideal tanto para relajarse con un café y una buena lectura, como por celebraciones al aire libre con amigos y familia.
A través de un arco de piedra que da acceso a un cobertizo, entramos en la vivienda directos a una sala de estar con chimenea que divide este espacio con la cocina con despensa, el comedor y un baño. En la planta superior encontramos 4 habitaciones y un baño completo. Las 2 habitaciones principales con acceso a una terraza en la misma orientación que el patio empedrado de la entrada, por tanto, disfrutan de las espectaculares vistas a las Gavarres. En una segunda planta todavía encontramos abuhardillado, un espacio diáfano que nos da, aparte de un buen almacenamiento, varias opciones de uso.
En la parte exterior de la vivienda encontramos un gran espacio cerrado de almacenamiento adicional.
La zona del Valle de Sant Daniel, muy cotizada actualmente debido a su agradable y cómoda ubicación, nos permite estar en contacto directo con la naturaleza y el famoso estilo de vida, el slow live, apartados del ritmo frenético de la ciudad. a 10 minutos a pie del centro.


CHARMING HOUSE IN THE SANT DANIEL VALLEY

Charming house in a privileged location in Girona, the Vall de Sant Daniel, an area currently highly valued for its natural environment, a few minutes` walk from the old quarter of the city and its nerve center.
With a typically Catalan style and architecture with noble and natural materials such as stone, wood or ceramics applied in structures such as wooden beams and vaults with flat tiles.
Access for both vehicles and pedestrians is from the main street where, apart from the extension of land that occupies the plot of almost 900m2, we find a cobbled patio (old farmhouse era) with a spectacular panoramic view to the Massís de les Gavarres, this patio that combines cobblestones with the freshness of wild vegetation, a built-in barbecue and a beautiful fountain lined with classic Catalan ceramics, make this space an ideal area both for relaxing with a coffee and a good read, like outdoor celebrations with friends and family.
Through a st...

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 205 m2
  • Terreny 890 m2
  • 2 banys
  • Traster

Característiques generals

  • Plaça aparcament
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    507 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    87 kg CO2 m2 / año
Anunci: 10449003825730

Ubicació

Sant Daniel

Navega pel mapa fent clic a sobre
480.000 € Preu de l´anunci
3.187 €/m2€/m2 población
2.341 €/m2€/m2 de l´anunci
27% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Girona
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar IPSOFACTO INMOBILIARIA

Referència de l´anunci habitaclia/687:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…