Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
Oportunitat 369.900 € Avisa´m si baixa

Dúplex amb calefacció aparcament a La Llàntia Mataró

  • 110 m2
  • 3 hab.
  • 1 bany
  • 3.363 €/m2

PRECIOSO DUPLEX CON TERRAZA EN VIA EUROPA!!

Dúplex en Vía Europa – Espacioso, luminoso y con terraza privada
Descubre este fantástico dúplex ubicado en la zona de Vía Europa, rodeado de todos los servicios, colegios, transporte y zonas verdes.
Distribución ideal para tu comodidad, en la primera planta: amplio salón con salida a balcón, cocina independiente, 2 habitaciones y un baño completo.
En la segunda planta: acogedor estudio perfecto como despacho, sala de juegos o zona de relax, con acceso a una gran terraza privada para disfrutar de momentos al aire libre.
Los suelos son de gres, puertas de nobles y las ventanas de aluminio.
Su excelente orientación aporta luz natural durante todo el día, creando un ambiente cálido y confortable en cada rincón.
Ideal para familias que buscan un hogar versátil en una de las mejores zonas de la ciudad; una zona moderna, bien comunicada y con todo lo que necesitas a pocos pasos.
¿Te imaginas disfrutando de tu nueva vida aquí? Llámanos y agenda tu visita hoy mismo.


PRECIÓS DUPLEX AMB TERRASSA A VIA EUROPA!!

Dúplex a Via Europa – Espaiós, lluminós i amb terrassa privada
Descobreix aquest fantàstic dúplex ubicat a la zona de Via Europa, envoltat de tots els serveis, col·legis, transport i zones verdes.
Distribució ideal per a la teva comoditat, a la primera planta: ampli saló amb sortida a balcó, cuina independent, 2 habitacions i un bany complet.
A la segona planta: acollidor estudi perfecte com a despatx, sala de jocs o zona de relax, amb accés a una gran terrassa privada per gaudir de moments a l'aire lliure.
Els terres són de gres, portes de nobles i finestres d'alumini.
La seva excel·lent orientació aporta llum natural durant tot el dia, creant un ambient càlid i confortable a cada racó.
Ideal per a famílies que busquen una llar versàtil en una de les millors zones de la ciutat; una zona moderna, ben comunicada i amb tot el que necessites molt a prop.
T'imagines gaudint de la teva nova vida aquí? Truca'ns i agenda la teva visita avui mateix.

última modificació

Distribució

  • 3 habitacions
  • Superfície 110 m2
  • Terrassa 80 m2
  • 1 bany

Característiques generals

  • Calefacció
  • Plaça aparcament
  • Aire Acondicionat
  • Any construcció 2001
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año

Equipament comunitari

  • Ascensor
Anunci: 1599002125099

Ubicació

La Llàntia

Navega pel mapa fent clic a sobre
369.900 € Preu de l´anunci
2.511 €/m2€/m2 distrito
3.363 €/m2€/m2 de l´anunci
Veure evolució €/m2 a Mataró (La Llàntia)
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar ESPACIO INMOBILIARIA

Referència de l´anunci habitaclia/40933:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…