Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
135.000 €
Avisa´m si baixa
Local comercial amb calefacció a Palomeras Sureste Madrid
Característiques principals
- 64 m2
- 2 banys
- 2.109 €/m2
Informació detallada
INMOBILIARIA BLUE HOUSE ofrece en exclusiva local a la venta ubicado a una calle de Avda. de la Albufera, parada de metro Miguel Hernández parada de autobuses, líneas 58,142, 143, a unos pasos de Avda. de Rafael Alberti, parada de autobuses líneas 54 y 144, y del Centro de Salud Federica Montseny.
Se trata de dos locales actualmente unidos, es ideal para realizar cambio de uso a vivienda ó para actividad comercial. Exterior a dos calles, con lo cual es muy luminoso, la electricidad está reformada, paredes lisas, puertas en buen estado y baño adaptado para personas con movilidad reducida.
IBI local 1 = 80€
IBI local 2 = 86 €
Tasa de basura 47 € cada local.
última modificació
Distribució
- Superfície 64 m2
Característiques generals
- Calefacció
- Aire Acondicionat
- Any construcció 1970
Galeria
Ubicació
Palomeras Sureste Calle de San Claudio
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats