Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
288.000 €
Avisa´m si baixa
Local comercial a Vallesequillo Jerez de la Frontera
Característiques principals
- 314 m2
- 917 €/m2
Informació detallada
LOCAL COMERCIAL EN VENTA CENTRICO . JEREZ DE LA FRONTERA
¡¡¡¡¡0% HONORARIOS AL COMPRADOR!!!!
Local comercial compuesto de dos plantas situado en el complejo hotelero-comercial de la estación municipal de autobuses en el municipio de Jerez de la Frontera, en la provincia de Cádiz.
Edificio construido en el año 1971.
El local cuenta con una superficie construida de 311,70 m2 y útil aproximada de 264,15 m2, de los cuales 36 m2 corresponden a la planta primera y el resto a la planta baja.
Con buena ubicación y visibilidad. Entorno urbano residencial cercano a las estaciones de tren y autobús.
última modificació
Distribució
- Superfície 314 m2
Característiques generals
- Any construcció 1971
Galeria
Ubicació
Vallesequillo
Navega pel mapa fent clic a sobre

habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats