Visita virtual
Comentari guardat!
Només ho veuràs tú
Comment saved!
Afegeix la teva valoració i/o un comentari per aquest anunci. Només el veuràs tu
Oportunitat 159.000 € Avisa´m si baixa

Pis a Can Palet II - Santa Eulàlia Terrassa

  • 80 m2
  • 4 hab.
  • 1 bany
  • 1.988 €/m2

Reformado con balcón y ascensor

Gerfincas presenta en exclusiva piso reformado de 80 m² con ascensor y balcón en la zona de Guadalhorce, Terrassa.
Al entrar a la vivienda nos da la bienvenida con el recibidor y nos encontramos con la primera habitación individual de cuatro.
Nos dirigimos a la zona diurna en la que tenemos el magnifico salón comedor de 20 m² que no solo nos transmite calma y confortabilidad que también nos obsequia con la salida al balcón de 2 m².
También destacamos una maravillosa cocina independiente de 6 m² con acceso al lavadero de 3 m².
En la zona de noche nos encontramos con tres habitaciones individuales y una doble. Y su baño completo de tres piezas con ducha.

El piso esta en muy buen estado y muy completo, listo para recibir a sus nuevos habitantes, pues no le falta detalle; suelos de gres, carpintería exterior de aluminio, vidrios dobles, carpintería interior de haya, portero automático, sistema de seguridad, finca con ascensor y mucho más.

Inmueble situado en Guadalhorce, rodeado de colegios, institutos, restaurantes, farmacias, Cap Sud a menos de 13 min a pie, a 3 minutos andando de la parada de bus mas cercana, a unos 15 minutos a pie hasta el Parc Valles donde poder disfrutar del ocio cerca de casa y comercios varios., además de todo esto es una zona muy bien comunicada para los accesos de autopistas.

Contacta con nosotros para más información.
_____________________________________________
Gerfincas presenta en exclusiva pis reformat de 80 m² amb ascensor i balcó en la zona de Guadalhorce, Terrassa.
En entrar a l'habitatge ens dona la benvinguda amb el rebedor i ens trobem amb la primera habitació individual de quatre.
Ens dirigim a la zona diürna en la qual tenim el magnifico saló menjador de 20 m² que no sols ens transmet calma i confortabilitat que també ens obsequia amb la sortida al balcó de 2 m².
També destaquem una meravellosa cuina independent de 6 m² amb accés al safareig de 3 m².
En la zona de nit ens trobem amb tres habitacions individuals i una doble. I el seu bany complet de tres peces amb dutxa.

El pis aquesta en molt bon estat i molt complet, llest per a rebre als seus nous habitants, perquè no li falta detall; sòls de gres, fusteria exterior d'alumini, vidres dobles, fusteria interior de faig, porter automàtic, sistema de seguretat, finca amb ascensor i molt més.

Immoble situat en Guadalhorce, envoltat de col·legis, instituts, restaurants, farmàcies, Cap Sud a menys de 13 min a peu, a 3 minuts caminant de la parada de bus mes pròxima, a uns 15 minuts a peu fins al Parc Valls on poder gaudir de l'oci prop de casa i comerços varis., a més de tot això és una zona molt ben comunicada per als accessos d'autopistes.

Contacta amb nosaltres per a més informació.
_____________________________________________

última modificació

Distribució

  • 4 habitacions
  • Superfície 80 m2
  • 1 bany

Característiques generals

  • Aire Acondicionat
  • Any construcció 1974
  • Certificat energètic :
    Consumo:
    E
    259 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    59 kg CO2 m2 / año

Equipament comunitari

  • Ascensor
Anunci: 2350002382742

Ubicació

Can Palet II - Santa Eulàlia Guadalhorce

Navega pel mapa fent clic a sobre
159.000 € Preu de l´anunci
2.401 €/m2€/m2 distrito
1.988 €/m2€/m2 de l´anunci
17% més econòmic que la mitja*
Veure evolució €/m2 a Terrassa (Sud)
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest? Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
 

Contactar GERFINCAS

Referència de l´anunci habitaclia/007813:

Veuràs el telèfon després d´enviar el contacte a l´anunciant perquè et pugui atendre.
Veuràs el telèfon després de contactar
Enviant…