Piso reformado en el Barrio de la Luz – Cerca del CC Saler
Se vende acogedor piso en segunda planta SIN ascensor, ubicado en el tranquilo y bien comunicado Barrio de la Luz, a pocos minutos del centro comercial El Saler.
Características destacadas: - 3 habitaciones, con armarios empotrados que optimizan el espacio. - Cuarto de baño reformado, moderno y funcional. - Salón comedor amplio con mucha luz natural y acceso a balcón exterior. - Cocina abierta al salón, moderna y totalmente equipada. - Aire acondicionado para mayor confort durante todo el año. - Reforma reciente, ideal para entrar a vivir sin necesidad de obras.
Ubicado en una zona con todo tipo de servicios, transporte público cercano y buena conexión con el centro de Valencia.
**Una excelente opción como primera vivienda o inversión. Contáctanos para más información o para concertar una visita.**
última modificació
Text traduït per un sistema automàtic
Traducció no disponible
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
*
Al preu de l´immoble influeixen molts factors que poden explicar les variacions respecte del preu mitjà: la ubicació dins de la població, la seva orientació, l´estat de conservació, les qualitats constructives, els equipaments, ...
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats
Veuràs el telèfon després d´enviar el formulari de Contactar amb l´anunciant
Introdueix el codi que apareix a la imatge superior.
Les meves notificacions
les meves cerques
Els meus favorits
Anuncis contactats
Alertes d´un anunci:
T´enviem per correu electrònic els últims canvis a l´immoble seleccionat
Alertes anuncis similars:
T´enviem per correu electrònic els últims immobles i promocions que s´hagin publicat a habitaclia i que concordin amb les preferències de la teva cerca
Afegir a favorits
Esborrar de favorits
L´Índex de referència de preus de lloguer és un indicador que publica l´Agència de l´Habitatge de Catalunya i que permet conèixer una estimació del preu mitjà del metre quadrat de lloguer d´una vivenda situada en una zona i amb unes determinades característiques. També orienta sobre el preu mínim i màxim que pot arribar a tenir aquesta vivenda.