Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
1.400 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a Barrio de Zaidín Granada
Característiques principals
- 100 m2
- 14,00 €/m2
Informació detallada
Local comercial en alquiler en Polígono El Florio, junto a concesionarios y mucho mas.
Local comercial en esquina perteneciente a edificio de alta representatividad en avenida principal de Polígono El Florio. Esquina apta para cualquier tipo de negocio e ideal para cafeteria bar ya que dispone de posibilidad de amplia terra exterior.
*Gastos, impuesto y honorarios de agencia no incluidos. Las superficies son aproximadas y los precios pueden ser susceptibles de ser modificados sin previa notificación.
última modificació
Distribució
- Superfície 100 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
Barrio de Zaidín
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats