Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
2.100 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a Basurtu Bilbao
Característiques principals
- 180 m2
- 11,67 €/m2
Informació detallada
Local gran escaparate junto a Intermodal
Quorum Bilbao presenta un local en alquiler con un gran escaparate de 5 metros lineales, junto a la estación Intermodal.
Se trata de un local rectangular, prácticamente diáfano, de 180 metros cuadrados construidos. Cuenta con un aseo.
Cuenta con una parcela de garaje en el portal anexo.
Se encuentra a escasos metros de la Intermodal (que reúne servicios de metro, tranvía, autobús de larga distancia y tren de cercanías), y de los nuevos edificios de Garellano, culminado por la Anboto Dorrea, que traerá cientos de nuevos vecinos en 2025.
última modificació
Distribució
- Superfície 180 m2
Característiques generals
Galeria
Ubicació
Basurtu
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats