Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
400 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a Centro Elda
Característiques principals
- 60 m2
- 6,67 €/m2
Informació detallada
Local comercial en el centro de Elda
Local comercial en entreplanta con ascensor en el centro de Elda. Dispone de Tres salas preparadas, recepción y cuarto de baño. Tarima flotante y aire acondicionado.
Equipada con fundidores de cera caliente y tibia. Equipo de depilación eléctrica. Vapor-ozono. Lupa. Equipo de alta frecuencia, brossage, ventosas y pulverizador. Mesoterapia virtual. Cavitación. Radiofrecuencia. Vacumterapia. Electroestimulación. Plataforma vibratoria.
Situado en una calle de paso entre la plaza Castelar y Sagasta
Empieza tu negocio desde hoy mismo .
Disponible en venta y en alquiler .
última modificació
Distribució
- Superfície 60 m2
Característiques generals
- Aire Acondicionat
- Any construcció 1991
Galeria
Ubicació
Centro
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats