Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
1.300 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a Los Villares Arganda del Rey
Característiques principals
- 225 m2
- 5,78 €/m2
Informació detallada
Local Comercial en bruto de 225,70 m2 construidos en dos plantas. Ubicado en la zona de los Villares de Arganda del Rey. ¡DISPONIB
Local Comercial en bruto de 225,70 m2 construidos. Se divide en dos plantas. Planta baja de 97,52 m2 y Planta Sótano de 128,18 m2. Ubicado en la zona de los Villares de Arganda del Rey. Zona asentada y residencial. Cerca del Polideportivo, piscina municipal, parques, colegios y diferentes comercios. Bien comunicada por transporte público. ¡IDEAL PARA SU NEGOCIO!
última modificació
Distribució
- Superfície 225 m2
Característiques generals
- Sense moblar
- Sense aire acondicionat
Galeria
Ubicació
Los Villares
Navega pel mapa fent clic a sobre

habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats