Favorito y comentario
Només ho veuràs tú
1.475 €
Avisa´m si baixa
Lloguer local comercial a Príncep de Viana-Clot-Xalets Humbert Torres Lleida
Característiques principals
- 302 m2
- 4,88 €/m2
Informació detallada
LOCAL COMERCIAL EN ZONA ALTA
Local comercial en Lleida zona ALTA, de 277 m2 de superficie útiles. Ubicación en zona muy céntrica.
Local diáfano, repartido en dos salas. Anteriormente había sido sala de baile y gimnasio.
Dispone de dos baños 2 baños, armarios, galería y zona de lavandería.
Propiedad en buen estado, suelo de parqué, en las salsa y zonas comunes y gres en los baños. Carpintería interior de roble. Ventanas y cerramientos exteriores de aluminio con doble cristal. Climatización con bomba de frio y calor.
Situado en una zona con buen servicio de autobuses, centros comerciales, cerca de universidad, colegios, hospitales, supermercados, zonas infantiles
última modificació
Distribució
- Superfície 302 m2
Característiques generals
- Aire Acondicionat
- Any construcció 1974
Galeria
Ubicació
Príncep de Viana-Clot-Xalets Humbert Torres
Navega pel mapa fent clic a sobre
habitaclia.com no es responsabilitza dels errors que la informació mostrada en aquest mapa pugui contenir. L´usuari serà el responsable de l´ús que doni a aquesta informació.
T´avisem quan tinguem un anunci com aquest?
Crea la teva alerta i nosaltres t´avisarem per correu electrònic quan hi hagin nous anuncis o siguin modificats